2011. augusztus 23., kedd

Kifli uzsira és reggelire



Hozzávalók:
50 dkg liszt
2 dl langyos tej
4 dkg olvasztott vaj
3 evőkanál tejföl
2 teáskanál só
csipet cukor
1 zacskó szárított élesztő vagy 3 dkg élesztő

A receptet a Diától kölcsönöztem, köszönet érte :)
Az összes hozzávalóból tésztát gyúrunk. Könnyű összegyúrni és jól lehet vele dolgozni. Én nem kelesztettem mielőtt kinyújtottam, de lehet hogy úgy is kipróbálom.
A tésztát 10 egyenlő részre osztottam. 82 g-ra jött ki mindegyik.
Négyzet vagy inkább rombusz alakra nyújtottam és feltekertem. A hozzám közel eső csücskét még jobban megnyújtottam. Nem lett tökéletes, de a miénk!







A feltekert kifliket a duplájára kelesztettem és tej tojás keverékével lekenve megsütöttem.





Nagyon jó állagú finom kifli és még másnap reggelire is finom volt.
Vajjal a legfinomabb! Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése