2011. szeptember 13., kedd

Egytálétel, abból ami otthon van

Ezt az ételt 3 szem héjában főtt krumpli ihlette, ami megmaradt hétvégéről.

Hozzávalók:
3-4 szem héjában főtt krumpli
2 szál újhagyma
2csirkecomb filézve vagy csirke mell
2-3 gerezd fokhagyma
5-6 szelet füstölt sajt
2-3 paradicsom
tejföl
reszelt sajt
kakukkfű

Mivel ez most a meglévő maradékból készült ezért egy kisebb kerámia edénybe készítettem, de mivel sikert aratott a kreálmány, így a következő nagyobb edénybe fog készülni.
Az edény aljára karikáztam a főtt krumplit, megszórtam kakukkfűvel és meglocsoltam pici olíva olajjal. A krumplira karikáztam az újhagymát és erre dobtam a felszeletelt fokhagymát.

Erre kerültek a filézett csirke combok, amit besózva borsozva a hullám grillen átsütöttem.


A husira került a füstölt sajt szeletelve majd az egészet beborítottam paradicsom szeletekkel.

Tejfölt összekevertem a reszelt sajttal meg a kakukkfűvel és ez került az étel tetejére. Kb. 20 perc alatt sült pirosra.
Ugye, hogy jól néz ki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése