2011. szeptember 13., kedd

Tonhalas paradicsomos tészta

Ez is inkább a "gyorsan meg kell oldani a vacsit" fejezethez kapcsolódó recept. A hozzávalók általában vannak otthon ezért jó riadó kaja.

Hozzávalók:
tonhalkonzerv
tészta
paradicsom konzerv
hagyma
fokhagyma
bazsalikom
Az apróra vágott vöröshagymát olívaolajon megfuttatom és kicsit később a fokhagymát is utána dobom szeletelve. Közben a tésztát felrakom sós vízben főni. A hagymás fokhagymás keverékre dobom a tonhalkonzervet áthevítem ezután ráöntöm a paradicsom konzerveket. Én jelenleg két félét használtam, egy kockára vágottat és egy olyat amiben egybe volt a paradicsom, de ezt a fakanállal kisebb darabokra vágtam. Össze rottyantottam és fűszereztem bazsalikommal és sóval. Tálaláskor parmezán sajtot tettünk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése