2012. december 26., szerda

Mogyoróvajas-csokis keksz

Mogyorórvajas-csokis keksz

Erre a receptre december elején találtam, de azóta kétszer csináltam már, mert elfogyott.

Hozzávalók:
100 g puha vaj
100 g barna cukor
80 g cukor
1 tojás
1 tk. vanília aroma
250 g mogyoróvaj
/én a Lidl-ben szoktam venni/
200 g liszt
3/4 tk szódabikarbóna
1/2 tk sütőpor
120 g csoki pasztilla

A vajat habosra keverem a kétféle cukorral, hozzáadom a vanília kivonatot és a tojást és mixerrel habosítom. Hozzáadom a mogyoróvajat és azzal is alaposan elkeverem.
A lisztet elkeverem a sütőporral és a szódabikarbónával és a mogyoróvajas keverékhez öntöm és egyneművé gyúrom a csoki pasztillákkal együtt.
Dió nagyságú golyókat formázok belőle. Én le szoktam mérni egyenként, mert így lesz egyforma.
Sütőpapírral bélelt tepsire teszem a golyókat egymástól távolabb és a golyókat ellapogatom.
180 fokra előmelegített sütőbe kb. 15 perc alatt megsül. Hagyom kihülni és birtokba veheti a család.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése