2011. október 11., kedd

Reggeli és vacsi tippek

Amikor már unjuk a szendvicset.....

Fokhagymás bagett



Hozzávalók:
1 bagett /lehet szikkadt is/
10 dkg vaj
2-3 gerezd fokhagyma
petrezselyem
snidling

A hozzávalókat összekeverem, a bagettet 1,5 cm-es szeletekre vágom, de úgy hogy az alja egybe maradjon, megkenem a szeleteket a vajjal és a tetejére is jut belőle. Alufóliába tekerem és 20-25 perc alatt megsütöm, az utolsó 5 percben kinyitottam az alufóliát, hogy ropogós legyen. Én este készítettem össze, betettem a hűtőbe és reggelire sütöttem meg.


Összesütős szendvics

Szikkadtabb kenyérből is lehet csinálni és olyan felvágottal ami éppen otthon van.
Sonka, kolbász, bacon+sajt.
A kontakt hullám grillezőbe szoktam sütni, mert abba többet bele lehet tenni.
Nagyon szeretjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése