2011. május 15., vasárnap

Csirkemell pikánsan alufóliában

Egy régi baráti összejövetel emlékei idéződtek fel bennem, ahol ilyen finomat ettünk.


Hozzávalók:
csirkemell
bacon
füstölt sajt
paradicsom
kakukkfű
oregánó
bazsalikom




Egy fél filézett csirkemellet kb. három szeletre vágok, előkészítem a friss fűszereket, felszeletelem a paradicsomot meg a sajtot és tépek annyit kb. 20X20 alufóliát amennyi szelet húst szeretnék megtölteni.
Kezdődhet a csomagolás! Minden csomagba kerül rétegesen 1 csirkemell szelet, 1 bacon, 1 szelet füstölt sajt, 1 szelet paradicsom és a fűszerek, ízlés szerint újhagymát is lehet beletenni. Az alufólia csomagokat tepsibe tettem és előmelegített sütőbe 30-40 sütöttem. A variáció végtelen!
Köretként én bulgur quinoa keveréket választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése